سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: در سال رونق تولید باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه بررسی روند استعلامات ایجاد شهرک صنعتی خصوصی رازی اردبیل اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال رونق تولید به معنای واقعی در اردبیل پیگیری می‌شود و در این خصوص ما از تمام استعداد استان در حمایت قانونی از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری اردبیل بهره می‌بریم.

وی با اشاره به اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای جامه عمل پوشاندن به این شعار خاطرنشان کرد: در راس تمام ادارات و مسئولان در اردبیل دستگاه قضائی با برگزاری مستمر جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در تلاش است تا راه را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل هموار کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خصوصی رازی در محدوده مجتمع کارخانه آرتاویل تایر اردبیل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این شهرک با درخواست بخش خصوصی به منظور بهره‌مندی خطوط تولید مستقر در مجتمع کارخانه آرتاویل تایر از مزایای قانونی از شهرک صنعتی انجام می‌گیرد.

عزیزی فعالیت کارخانه آرتاویل تایر با پوشش کارگران بومی منطقه را یادآور شد و گفت: فاز دوم این کارخانه به زودی با جذب تعداد کثیری از کارگران راه‌اندازی خواهد شد که گامی بلند در توسعه اشتغال و تولید در اردبیل خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در سال رونق تولید باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان استفاده کرد، ادامه داد: سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا مطالبات استان را از طریق ریاست جمهوری پیگیری کنیم.
عزیزی دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف به همکاری با واحدهای تولیدی دانست و بیان کرد: هیچ تعلل و تاخیری را در تسهیل امور سرمایه‌گذاران از سوی هیچ نهادی پذیرفتنی نیست که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه به وظایف قانونی خود عمل کنند.
در این جلسه محدودیت‌های زیست محیطی و مشکلات تغییر کاربری محدوده مورد درخواست برای شهرک صنعتی بحث و بررسی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.