رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: مطمئن باشیم سرمایه‌گذاری بر روی کاغذ تحقق پیدا نمی‌کند بلکه با پیگیری و سماجت است که می‌توانیم با تدارک زیرساخت‌ها سرمایه‌گذار را جذب و جلب کنیم.
رحیم آقازاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: برخلاف سایر استان‌ها متاسفانه در اردبیل مسئولان تنها روی کاغذ حامی سرمایه‌گذاران هستند در حالی که سرمایه‌گذار اعتماد و اطمینان می‌خواهد تا در این شرایط سخت اقتصادی که بی‌ثباتی بیداد می‌کند با قوت قلب و اطمینان به اجرای پروژه‌ها ورود پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: ما به جای انتشار فراخوان بهتر است با شناسایی توانمندی‌های خود به سراغ سرمایه‌گذاران باتجربه و کننده کار برویم تا اهداف ما در این بخش تحقق پیدا کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل ضرورت ساخت هتل در شهر اردبیل را به تناسب موقعیت گردشگری یادآور شد و گفت: باید در بهترین مکان و در جای خلوت همراه با پارکینگ مناسب و چشم‌اندازی زیبا هتلی احداث کنیم تا در شان و جایگاه مردم اردبیل باشد نه اینکه بخواهیم در یک فضای بسته کار ابتری را به انجام برسانیم.

آقازاده ادامه داد: در کنار پیش‌بینی منفعت و سود برای سرمایه‌گذار باید اطمینان خاطر به او بدهیم تا اجرای پروژه را به درستی و شایستگی انجام دهد تا در وسط کار با نارسائی و مشکلات مواجه نشویم.
وی بیان کرد: متاسفانه بخش عظیمی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری ما در سال‌های گذشته به نتیجه نرسیده ولی اگر به شکل منطقی و درست هدفگذاری کنیم قطعا به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا خواهیم کرد.
عضو شورای شهر اردبیل در مورد افزایش مهلت بهره‌برداری سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری تصریح کرد: اینکه بخواهیم فرصت چندین ساله به این ایام مشارکت افزوده شود کار خوبی است که رضایت سرمایه‌گذاران را فراهم می‌آورد به شرط آنکه حق و حقوق شهر و شهروندان نیز رعایت شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.