مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به بدهی میلیاردی مشترکان شرکت گاز یزد گفت: مشترکان خانگی و صنعتی 188 میلیارد تومان بدهی گازی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر میدانشاهی در هفتاد و چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان در بخش صنعتی بیش از 135 میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند که انباشته شده است.

وی با بیان اینکه مشترکان خانگی هم بدهی سنگینی به شرکت گاز دارند، ادامه داد: در استان یزد وضعیت به گونه ای است که حتی برای مشترکان خانگی هم در وصول مطالبات چک می گیریم که کلی دردسر و هزینه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تاکید بر اینکه در هیچ استان دیگری اینگونه با مشترکان برخورد و رفتار نمی شود، افزود: با مشترکان مماشات شده که این مماشات در جهت مثبت نیست و توقع مشترکان را بالا برده است.

وی با بیان اینکه برخی مشترکان صنعتی با عدم پرداخت هزینه مصرف خود روی پول کار می کنند و برایشان سود دارد، اظهار داشت: این موضوع بارها مطرح شده و حتی برخی صنعتگران نیز خواسته اند تا با شرکت های متخلف برخورد جدی شود.

عضو انجمن کاشی و سرامیک استان یزد هم با بیان اینکه واحدهای تولیدی مشکلات زیادی دارند، اظهار داشت: سرمایه در گردش کارخانه ها 10 برابر شده و به مبالغ سنگین تری برای تامین آن احتیاج دارند.

محمدحسین فرشادپور با بیان اینکه پول گرفتن از بانک جوابگوی کار نیست، ادامه داد: ال سی باز نمی شود و باید پول را حواله کنیم که این موضوع مشکلات زیادی را رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخورد مسئولان با سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاران یزدی از یزد به استان های دیگر می روند.

عضو انجمن کاشی و سرامیک استان یزد تصریح کرد: متاسفانه در استان یزد درک درستی از سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار نیست و این وضعیت موجب شده تا استان یزد سرمایه گریز باشد.

وی بیان داشت: مواردی داریم که سرمایه گذاران 14 سال است برای آب منتظر هستند حتی پول هم پرداخت شده اما هنوز تامین نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.