با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن سرپوشیده 3 هزار نفری گرمی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی در گرمی برگزار شد، قرار است با استفاده از فناوری‌های نوین و در جوار منطقه نمونه گردشگری گیلارلودر یک موقعیت ممتاز این سالن سرپوشیده در فضایی به مساحت یک هزار و 500 تا 2 هزار مترمربع زیربنا سالن ورزشی 3 هزار نفری گرمی عملیاتی و اجرایی شود.

به گفته وزیر ورزش و جوانان با توجه به تعریف منابع و ردیف‌های جدید اعتباری برای استان‌ها امسال دو تا سه میلیارد تومان و سال‌های آینده نیز به همین میزان منابع تامین خواهد شد تا این سالن سرپوشیده با تعریف جایگاه تماشاگران عملیاتی و اجرایی شود.
مسعود سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: با تلاشی که ما از طریق مجلس و همراهی نمایندگان و عنایت دولت شاهد بودیم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کشور در اولویت قرار گرفته که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم زمینه بهره‌برداری از این پروژه‌ها فراهم آید.
همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان پارس‌آباد نیز سالن ورزشی سردار شهید علایی به بهره‌برداری رسید.
برای احداث این سالن ورزشی که در یک هزار و 240 مترمربع احداث شده بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده که شامل خوابگاه ورزشی و سالن‌های ورزشی ووشو، تنیس روی میز و ورزش‌های معلولان است.

همچنین با حضور مسعود سلطانی‌فر زمین چمن طبیعی پارس‌آباد در 7 هزار و 200 مترمربع به بهره‌برداری رسید و در کنار این مجموعه ورزشی پیست دومیدانی استاندارد نیز در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در شهرستان مرزی پارس‌آباد کلنگ احداث سالن ورزشی سرپوشیده 3 هزار نفری را به زمین زد تا با تامین اعتبار 50 میلیارد تومانی و در یک فضای 765 مترمربعی این مجموعه ورزشی عملیاتی شود.

در شهرستان پارس‌آباد همچنین سالن ورزشی شهدای این شهرستان که با صرف 300 میلیون تومان بهسازی و نوسازی شده بود افتتاح و عملیات اجرایی تالار وزنه‌برداری آغاز شد.

فرماندار پارس‌آباد در این مراسم اظهار کرد: سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد بعد از مرکز استان در پائین‌ترین وضعیت قرار دارد که با توجه به جمعیت روبه رشد این شهرستان نیاز به احداث، نوسازی و تکمیل سالن‌های ورزشی بیشتر احساس می‌شود.
علی علایی خاطرنشان کرد: پارس‌آباد جزو شهرستان‌های با جمعیت جوان و ورزشکار متعدد به شمار می‌رود به طوری که سالانه ده‌ها مدال ملی، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این شهرستان به دست می‌آید که این شرایط ایجاب می‌کند تا ما فضاهای ورزشی بیشتری را آماده بهره‌برداری کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.