رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شرکت کنندگان در کنفرانس گردشگری سلامت باید به عنوان سفیر توانمندی‌های گردشگری و حوزه سلامت اردبیل در سطح جهانی و بین‌المللی باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در ضیافت شام شهرداری اردبیل برای شرکت کنندگان در اجلاس گردشگری اکو در اردبیل به پیشینه دیار شیخ صفی‌الدین اردبیلی و جایگاه باعظمت تاریخ و تمدن این دیار اشاره و اظهار کرد: اردبیل از جهات مختلف دارای ارزش و اهمیت تاریخی، طبیعی و جاذبه‌های گردشگری متنوع است که قطعا سرمایه‌گذاری در این شهر به نفع فعالان این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر حرکت‌های تحول‌آفرینی در بخش گردشگری سلامت در اردبیل اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: آنچه که در این حوزه باارزش به نظر می‌رسد وجود مراکز بیمارستانی و تلاش پزشکان حاذقی است که بستر درمان و علاج بیماران را حتی در شرایط سخت به وجود می‌‌آورند.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در یک تعامل سازنده که بین اعضای کشورهای اکو برقرار می‌شود، گردشگران حوزه سلامت به راحتی می‌توانند از ظرفیت‌های همدیگر در حوزه ارتقای سلامت، بهداشت و درمان استفاده کنند تا یک زندگی سالم و کم دغدغه برای همشهریان رقم بخورد.
پوستی ضرورت تقویت گردشگری سلامت را با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و تقویت مولفه اطلاع‌رسانی و آگاهسازی یادآور شد و تصریح کرد: کشورمان و شهر اردبیل با داشتن یک ظرفیت عظیم در این حوزه می‌تواند تحولات شگرفی را در این بخش رقم بزند که قطعا سرمایه‌گذاری در این زمینه نتایج سودمندی را برای شهر و شهروندان اردبیلی به همراه خواهد داشت.
وی صنعت توریسم را صنعتی پاک و پردرآمد اعلام کرد و افزود: آنچه که در صنعت توریسم می‌تواند منبع غنی و عظیم تحول و تحرک باشد توجه به شاخصه‌های رفاه و سلامت است که در افق روشن پیش رو در این زمینه اردبیل می‌تواند به منبع و مرکز باارزشی تبدیل شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.