به گزارش ایرنا صیدعلی کورانی فر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دورود در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: وضعیت شهرستان دورود به رغم وجود ظرفیت های فراوان مورد رضایت نیست که باید تغییر رویه دهیم و به دنبال توسعه شهرستان باشیم.
وی با تاکید بر لزوم شناسایی مشکلات شهرستان و رفع آنها اظهار داشت: هر کدام از مسئولان باید بخشی از کار را در دست بگیرند زیرا نبود همدلی و ایجاد حاشیه برای توسعه شهرستان هیچگونه خیر و منفعی در پی نخواهد داشت.
فرماندار دورود افزود: در نگاه به مسائل شهرستان باید از همه ظرفیت ها از جمله مدیران، امام جمعه، نماینده، رسانه ها و دورودی های دارای مسئولیت و تمکن مالی در سطح کشور استفاده کرد.
وی ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی را شاه کلید توسعه دورود خواند و گفت: بر سر حل مشکلات و موانع توسعه شهرستان دورود هیچکدام از جناح ها و گروه ها نباید با هم اختلاف نظر داشته باشند.
کورانی فر افزود: با اعتبارات قطره چکانی نمی توان کار زیادی انجام داد لذا باید سرمایه گذاران را با حذف موانع و کاغذبازی های اداری جذب کرد.
وی توسعه گردشگری را سیاست کلی در شهرستان دورود عنوان و اظهار داشت: سومین صنعت پردآمد دنیا گردشگری است و ایران نیز جزو 10 کشور برتر دنیا در این حوزه است.
فرماندار دورود افزود: دورود به عنوان پایتخت طبیعت ایران مطرح است که متأسفانه در این زمینه زیرساخت های لازم از جمله هتل در شهرستان وجود ندارد.
وی گفت: هر اداره ای که ارباب رجوع آن میان فرمانداری، دفتر نماینده یا دفتر امام جمعه سرگردان است در کارش موفق نبوده به همین دلیل یا باید کار ارباب رجوع را در کمال احترام انجام دهد و یا آنها را کاملا قانع کند.
کورانی فر با تأکید بر لزوم دفاع مسئولان در مسائل اعتباری و تجهیزات افزود: بخشی از اعتبارات استان شناور و بخشی در اختیار مدیران کل است که مسئولان شهرستانی به دنبال سهم خود از این اعتبارات باشند.
وی با بیان اینکه هیچکدام از دستگاه های خدمات رسان حق قطع کردن انشعابات واحدهای تولیدی شهرستان را ندارند، گفت: در صورت ایجاد شرایط اضطراری با هماهنگی و اجازه فرمانداری این اقدام صورت گیرد.
وی افزود: مدیران اداراتی که در شهرستان حکم سرپرستی دارند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند زیرا ذهن شخص مدیر برای مدیریت بهتر و تمرکز بر مسائل اداره باید فارغ از این مسائل باشد.
فرماندار دورود بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت های این شهرستان تأکید کرد و گفت: افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند موج مثبتی درخصوص ظرفیت ها، توانمندی ها و جاذبه های گردشگری دورود ارائه دهند تا باعث تشویق سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان شوند.
7268/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.