به گزارش ایرنا ، رییس دادگستری خلخال روز سه شنبه افزایش مشارکت ها را حاصل نهادینه شدن فرهنگ کمک به زندانیان مالی در بین مردم این منطقه دانست.
علی رمضان پور افزود: در 2 سال گذشته ستاد دیه این شهرستان رتبه اول استان را از لحاظ میزان کمک های جمع آوری شده مردمی برای آزادی زندانیان مالی بخود اختصاص داده که با توجه به استقبال گرم مردم از جشن امسال و میزان قابل توجه کمک های جمع آوری شده در این جشن پیش بینی می شود یک بار دیگر این افتخار برای سال سوم برای مردم خیر خواه این شهر تکرار شود.
او اظهار داشت: با کمک های مردمی سال گذشته همراه با کمک های پرداختی از سوی ستاد دیه کشور ، برنامه تلویزیونی ماه عسل ، صندوق تامین خسارات بدنی ، گذشت شاکیان و پرداخت تسهیلات بانکی به محکومین مالی 44 زندانی مالی از زندان آزاد شدند.
رمضان پور از شاکیان پرونده های مالی خلخال به عنوان بزرگترین خیر در کمک به آزادی زندانیان مالی یاد کرد و افزود: از مجموع 70 میلیارد ریال بدهی زندانیان مالی سال گذشته این شهرستان 60 میلیارد ریال با جلب رضایت شاکیان گذشت شده است.
وی با بیان اینکه کمک های مالی جمع آوری شده صرف آزادی زندانیانی می شود که به اشکال مختلف و بصورت ناخواسته از جمله ناتوانی در پرداخت خسارات جانی ناشی از وقوع حوداث رانندگی ، سوانح کار ، مهریه ، دیه و نفقه گرفتار زندان شده اند، گفت: این گرفتاری می تواند گریبانگیر هر فردی در یک پیشامد ناخواسته شود.
وی گفت: برای آزادی 27 زندانی مالی زندان خلخال 22 میلیارد و 487 میلیون ریال و نیز 568 سکه تمام بهار آزادی نیاز است که تلاش می شود بر اساس سال های گذشته با استفاده از کمک های مالی امشب مردم ، جلب رضایت شاکیان و دریافت کمک های قابل توجه ستاد دیه کشور زمینه آزادی این افراد از زندان و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شود.
اجرای تواشیح ، پخش کلیپ از نحوه زندگی خانواده های زندانیان مالی و اجرای برنامه ورزشی توسط هیات پهلوانی و زورخانه ای خلخال از جمله برنامه های اجرا شده در جشن گلریزان خلخال بود.
جشن گلزیزان بخش شاهرود خلخال ساعت 16 عصر امروز در شهر کلور و گلریزان بخش خورش رستم هم از ساعت 18 امروز در شهر هشجین برگزار خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.