باقر نریمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته با کمک های جمع آوری شده مردم نوع دوست هشجین ، پرداخت یک میلیارد و 104 میلیون ریال کمک مالی از سوی ستاد دیه استان و کشور و گذشت بخشی از طلب از سوی شاکیان پرونده های جرایم مالی ، زمینه آزادی این زندانیان با بدهی 6 میلیارد و 254 میلیون ریالی از زندان خلخال فراهم شد.
وی با بیان اینکه 9 نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد بخش خورش رستم برای آزادی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده چشم انتظار کمک های مردمی امسال جشن گلریزان هشجین در ماه مبارک رمضان هستند، از مردم منطقه برای حضور پرشور در این جشن و مشارکت در خیر آزادی زندانیان مالی دعوت کرد.
نریمانی افزود: زندانیان مالی این بخش با بدهی 25 میلیارد و 420 میلیون ریال و محکومیت مالی مربوط به ناتوانی در پرداخت دیه ، مهریه و سایر موارد عاجز از پرداخت بدهی خود بوده و نیازمند کمک های مردمی برای زمینه سازی از زندان هستند.
رییس ستاد فرعی دیه بخش خورش رستم خلخال همچنین با بیان اینکه در جشن گلریزان سال گذشته این بخش مردم نوع دوست منطقه بالغ بر 300 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند، گفت: جشن گلریزان امسال فردا سه شنبه راس ساعت 18 عصر و همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن ورزشی سپاه شهر هشجین برگزار خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.