دولت لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساخت مدارس در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد و امید است با مشارکت خیران مدرسه ساز کمبود فضا و نارسایی های آموزشی در این استان برطرف شود .
وی افزود: تاکنون خیرین مدرسه ساز 382 مدرسه در قالب یک هزار و 539 کلاس درس در استان ساخته اند و امسال نیز پروژه های آموزشی متعددی برای احداث مد نظر قرار گرفته است .
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: سال گذشته 137 کلاس درس در قالب 32 پروژه مدرسه سازی در استان بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش شد.
لطفی افزود: از این تعداد 18 مدرسه به صورت خیر ساز بوده و مابقی با اعتبار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته 70 مورد محوطه سازی مدارس اعم از آسفالت ، مناسب سازی فضاهای آموزشی و نمازخانه مدارس با اعتبار 20 میلیارد ریال انجام گرفته است.
لطفی افزود: استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی از دیگر اقداماتی است که در سال جاری توسط نوسازی مدارس استان مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین اختصاص تجهیزات ورزشی و کمک آموزشی از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان است با هدف تجهیز و رفع کمبودهای مدارس انجام می شود .
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت:گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی و هدایت خیرین برای مدرسه سازی در اولویت برنامه اداره کل نوسازی مدارس استان است .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.