رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ماه ضیافت الهی فرصت شایسته‌ای است تا همه مومنان و متدینین با طی کردن درجات معنوی گام مثبت در مسیر تعالی زندگی خود بردارند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در بهره‌مندی از فیوضات این ماه همه به نوعی از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا از یک ماه امساک و روزه‌داری استفاده کرده، قلب خود را صیقل داده و به تصفیه روح و روان خود کمر همت ببندند.
وی با بیان اینکه در این ماه باید از روزها و شب‌های گرانسنگ در ذکر و دعا و نیایش و قرائت قرآن به بهترین شکل استفاده شود، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری نیز در حد وسع و توان تلاش می‌کنند تا با برپایی سفره‌های ساده احسان و نیکوکاری در خدمت میهمانان الهی باشند تا حال و هوای معنوی این ماه بیش از گذشته نمودی عینی یابد.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: حال و هوای شهر معنوی اردبیل در این ماه با برپایی مجالس قرآن‌خوانی و دعا و نیایش‌های شبانه متفاوت است که از این فرصت بی‌نظیر فراهم شده باید در عبودیت الهی و نزدیکی به پروردگار متعال استفاده کرد.
پوستی به تصمیم شورا برای تعیین و تعدیل قیمت‌های دستگاه‌های شورابیل برای ارائه خدمات به همشهریان اشاره کرد و گفت: با بررسی کمیسیون تخصصی شورا قیمت‌های سال 98 اعلام شد تا همشهریان از دستگاه‌ها و تجهیزات مجموعه شورابیل استفاده کرده و در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری کنند.
وی همچنین از توافق شهرداری اردبیل با چند مالک برای تعریض خیابان‌های مختلف این شهر خبر داد و بیان کرد: در صورتی که توافق حاصل نشود ماده 9 اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با یادآوری رای اعضای شورای شهر برای اخذ مجوز قانونی با هدف تفکیک و واگذاری زمین به کارکنان جهاد کشاورزی با حفظ سهم شهرداری تصریح کرد: قرار شد براساس توافق انجام شده با حفظ سهم شهرداری که 66 قطعه می‌باشد و واگذاری 142 قطعه به کارکنان جهاد کشاورزی تغییر کاربری انجام شود.
در این جلسه اعضای شورای شهر با نامگذاری یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به نام محمد حاجی‌پور شهید حادثه پلاسکو و جانمایی محل ساختمان انجمن نابینایان اردبیل موافقت کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.