به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از منطقه عین 2 اهواز با اشاره به آخرین اقدامات برای تخلیه آب از این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم آبی که در منطقه عین 2 اهواز، ناشی از سیلاب اخیر جمع شده و مشکلات عمده ای را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است، نیروهای سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی با بکارگیری پمپ های تخلیه آب فشار قوی از روزهای گذشته اقدامات لازم برای تخلیه آب را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در حال حاضر حجم آب نسبت به روزهای گذشته به صورت قابل توجهی در این منطقه کاهش یافته و تا روز جمعه به صورت کامل تخلیه می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: علاوه بر دستگاهی که در منطقه نصب شده بود، روز چهارشنبه دو دستگاه پمپ تخلیه دیگر نیز اضافه شد تا بتوانیم با سرعت بیشتری آب را از این منطقه خارج کنیم.
وی بیان کرد: سپاه همان گونه که وعده داده بود تا آخرین لحظات برای خدمت رسانی به مردم در میدان حضور داشته و اگر شورای شهر و شهرداری اهواز برای خدمت رسانی به مردم نیازمند کمک بیشتری هستند، آمادگی خود را اعلام می کنیم.
سرهنگ حاجتی گفت: سپاه در این روزهای سخت مردم را تنها نمی گذارد و حتی اگر درخواست کمکی هم از ما نشود، به صورت خودجوش در مناطق حضور یافته و به کمک مردم می رویم.
وی تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه علاوه بر منطقه عین 2 در مناطق گلدشت و گلبهار اهواز نیز برای تخلیه آب حضور دارند و اگر آب از این دو منطقه نیز تخلیه شود دیگر در این زمینه در اهواز با مشکلی مواجه نیستیم.
منطقه عین 2 در پنج کیلومتری اهواز بوده که در اثر سیلاب اخیر بخش عمده از منازل مسکونی آن زیر آب رفته خسارت های زیادی به زمین های کشاورزی و منازل این منطقه وارد شد.
سپاه در مناطق گلدشت و گلبهار اهواز نیز با استقرار پمپ های فشارقوی تخلیه آب در حال خارج کردن آب از مناطق و منازل است و گفته شده تا روز شنبه مشکل آب گرفتگی در تمامی این مناطق برطرف می شود.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.