به گزارش ایرنا ، دکتر بشیر خالقی روز چهارشنبه در بازدید از این کارخانه افزود: با تلاش مدیر بخش خصوصی این واحد صنعتی تعداد کارکنان و کارگران شاغل در این کارخانه از 70 نفر سال گذشته به 160 نفر در سال جاری افرایش یافته و سطح تولیدات کارخانه نیز بمراتب بیشتر قبل شده است.
او اظهار داشت: با آغاز فعالیت دوباره این کارخانه پس از 2 سال تعطیلی علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال و فعالیت مستقیم 160 نفر برای صدها نفر نیز بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.
وی از اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقدمات کار برای پرداخت 500 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از محل اعتبارات بانک صنعت و معدن استان اردبیل برای اجرای این طرح به سرمایه گذار این واحد صنعتی بزرگ جنوب استان اردبیل فراهم شده و این تسهیلات در اختیار کارخانه قرار خواهد گرفت.
خالقی افزود: با راه اندازی فاز دوم کارخانه نئوپان این شهرستان ، 450 فرصت شغلی جدید در این واحد صنعتی بزرگ ایجاد و زمینه رونق اقتصادی تولیدات کارخانه و همچنین صنایع جوار آن از جمله زراعت چوب ، فروش هیزم و مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه ورق نئوپان فراهم خواهد شد.
اوگفت: هم اکنون بخش های تولید ورق نئوپان و همچنین ورق ملایمنه و روکش دار نئوپان در این کارخانه در حال فعالیت می باشد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این بازدید از انجام اقدامات لازم برای اجرای طرح توسعه زراعت چوب در حاشیه رودخانه قزل اوزن جهت تامین چوب و هیزم مورد نیاز این کارخانه در آینده خبر داد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.