به گزارش ایرنا ، علی علایی روز یکشنبه در جلسه گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: کارگران بازوی توانمند توسعه و رشد کشور هستند و بدون زحمات کارگران شریف امکان دستیابی به رونق تولید امکان پذیر نیست.
وی همچنین آمار کارگران شهرستان پارس آباد را قابل مقایسه با سایر شهرستان ها ندانست و گفت: بیش از هزار و 600 پرونده در هیات های حل اختلاف شهرستانی رسیدگی شده که نشان از فعالیت های بزرگ در شهرستان می باشد.
او اظهار داشت: وجود کشت و صنعت های مغان و پارس و اجرای پروژه های بزرگ ملی همچون پایاب سد خدا آفرین و بزرگترین گلخانه خاورمیانه به وسعت هزار و 500 هکتار بر تعداد کارگران این حوزه خواهد افزود و نیازمند برنامه ریزی برای قشر کارگری است.
او گفت: ثبت سه هزار و 200 اشتغال در پنجره واحد و کسب رتبه برتر استان اردبیل در اشتغالزایی حرکت بزرگی بود که در سال 97 به ثبت رسید و در این راه همه با هم تلاش کردند و این روحیه از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد ، حدود 11 هزار نفر از جمعیت 177 هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت های اشتغال فراوانی نیز در آن دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.