به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی عصر یکشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کسب رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیانگر اهتمام جدی دستگاه های اجرایی و بانک ها برای غلبه بر مشکل بیکاری است.
وی با بیان اینکه از ابتدای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکنون تقریبا جزء استان های اول کشور بوده ایم، ابراز امیدواری کرد تا این روند همچنان ادامه یابد.
حاتمی اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری و غلبه بر این درد کهنه نیازمند عزم جدی و مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان است.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در یکی 2 سال اخیر گام های خوبی برای کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه برداشته شده و خوشبختانه در این مدت جزء استان هایی بوده ایم که بیکاری در آن ها روند نزولی داشته است.
وی همچنین پس از مطرح کردن چند طرح اشتغالزا برای تصویب در کارگروه اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان، گفت: طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی بوده و از ظرفیت اشتغالزایی بالایی برخوردارند می توانند به توسعه و اقتصاد استان کمک کنند.
حاتمی ادامه داد: یکی از این طرح ها مربوط به مجتمع پرورش 10 هزار راسی بز شیری است که 100 فرصت شغلی ایجاد می کند، چنین طرح هایی می تواند مفید باشد و با اجرای آن موافق هستیم.
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در پایان تصریح کرد: امیدوارم سال آینده سال جهش اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری استان باشد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در پاییز امسال دارای نرخ بیکاری 18/2 درصد بوده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.