به گزارش ایرنا ، محمدرضا شایقی روز یکشنبه در بازدید از هتل ها ، میهمانسراها و مراکز اقامت رسمی مسافر خلخال افزود: صاحبان واحدهای اقامتی مسافر این شهرستان مصوبات ستاد خدمات سفر را در زمینه پرهیز از افزایش نرخ اماکن گردشگری یاد شده در تعطیلان نوروز رعایت کرده و تاکنون تخلفی مشاهده نشده است.
وی گفت: برخلاف رستوران ها و غذاخوری های شهر که مسائل بهداشتی را در ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران رعایت می کنند مشاهده چند مورد تخلف بهداشتی در مراکز عرضه غذاهای آماده از جمله وجود مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته حاکی از بی توجهی صاحبان این واحدهای عرضه مواد غذایی سرد و گرم به رعایت موازین بهداشتی است.
او اظهار داشت: در بازدید گروه مشترک ویژه نظارت نوروزی از این اماکن صاحبان چهار واحد متخلف غذای آماده پس از تشکیل پرونده و ضبط مواد غذایی فاسد و ارائه اخطار کتبی توسط مهندسی بهداشت محیط جهت پیگرد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.
دبیر ستاد خدمات سفر خلخال همچنین از لغو اجرای جشنواره موسیقی سنتی امروز در روستای نمهیل از توابع بخش خورش رستم این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه بدلیل بارش های شدید باران و احتمال جاری شدن سیل با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی لغو شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.