امیرعباس جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام اعضای شورای مدیریت بحران و خدمات رسان استان از روز گذشته/شنبه/ تا 2 روز دیگر در حال آماده باش هستند و سومین جلسه مدیریت بحران استان به ریاست استاندار آذربایجان غربی امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت منطقه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دومین جلسه ستاد بحران به ریاست استاندار با حضور فرمانداران استان و مدیران آب منطقه ای و اعضای ستاد مدیریت بحران در هفتم فروردین تشکیل شد و نماینده عالی دولت در این جلسه دستور داد تا فرمانداران، تیم های عملیاتی را در تمام شهرستان ها تشکیل دهند.
وی بیان کرد: بر همین اساس فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی برای مقابله با سیل احتمالی انجام گرفت و تمام ماشین آلات سنگین و سبک دولتی، خصوصی و نظامی به حالت آماده باش درآمد.
وی خطاب به ساکنان و مسافران آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: مردم در کنار رودخانه ها اتراق نکنند و دامداران از چرای دام در کنار مسیل ها و دره ها خودداری کنند.
به گزارش ایرنا و بر اساس گزارش هواشناسی طی 2 روز آینده بارش قابل توجهی در ارومیه و دیگر شهرستان های شمالی و جنوبی آذربایجان غربی روی خواهد داد.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.