به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک گفت: طرح نوروزی از 25 اسفند سال جاری آغاز می شود و تا 17 اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد یافت.
او گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور و خدمت رسانی به مسافران نوروزی چند پایگاه امدادی توسط جمعیت هلال احمر ، فوریت های پزشکی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه و پلیس راهور در جاده های ارتباطی شهرستان و معابر داخل شهر دایر می شود.
وی با اشاره به افزایش آمار تصادفات رانندگی برون شهری اظهار داشت: احداث تقاطع غیر همسطح باید در اولویت برنامه ها راه وشهرسازی قرار بگیرد.
صمدی همچنین از شهرداری خواست هر چه سریع تر نسبت به احداث پل عابر در تقاطع محله ولایت با بلوار بنی هاشم اقدام کند.
وی گفت: بزودی با همکاری شهرداری مشگین شهر خودرو ثبت تخلفات رانندگی بصورت آن لاین در معابر شهری بکارگیری می شود.
صمدی افزود: با دستور معاون وزیر نیرو از سال آینده پنج کیلومتر از معابر شهر بویژه مسیرهای گردشگری به چراغ های مدرن روشنایی مجهز می شود.
شهرستان مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قابلیت های متعدد گردشگری از جمله آب های گرم معدنی ، کوهستان سبلان ، جنگل های بکر ارسباران و آثار متعدد باستانی و تاریخی دارد.
این شهرستان دارای آثار تاریخی متعدد از جمله قلعه قهقهه ، کاروانسرای قانلی بولاغ ، مقبره سیدسلیمان فخرآباد ، کهنه قلعه و چند حمام قدیمی است.
ده ها اثر باستانی و نیز سایت تاریخی شهر یئری با ده ها پیکره سنگی با حدود هشت هزار سال قدمت در این شهرستان واقع شده است.
چشمه آبگرم قینرجه با دمای 86 درجه داغ ترین چشمه معدنی جهان است و در سال های نه چندان دور اولین مجتمع آبدرمانی توسط دولت در این منطقه احداث شده است.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.