رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر از حذف نقاط حادثه خیز در راههای قائمشهر و سیمرغ با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سجاد رحیمی  ضمن  اظهار این مطلب عنوان داشت : به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و کاهش خسارت های وارده، طرح حذف نقاط پرحادثه به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی شهرستان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزء محورهای حساس استان محسوب شده ، لذا ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره همواره  در دستور کار قرار دارد.

رحیمی با بیان اینکه نقشه طرح و برآورد هزینه برای حذف نقاط حادثه خیز تهیه شده است، یادآور شد: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه شهرستان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط ازجمله : نصب روشنایی ،شانه سازی محور،ایمن سازی بریدگی ها ،روکش آسفالت ،نصب علائم به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه و زودبازده توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

وی در پایان گفت:  امید است با حذف این نقاط پر حادثه شاهد روانی عبور و مرور، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه های شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.