مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد آفرین محمدزاده گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس کشور محسوب شده ، بنابراین ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران توسط این اداره کل گفت : محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری - خزر آباد ،ساری-نکا، نکا - بهشهر ، نور - چمستان - آمل و محور کناره ازجمله محورهای بودند که آشکارسازی نقاط پرحادثه در آنها صورت پذیرفت.

آفرین محمدزاده از آشکارسازی نقاط پرحادثه به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یادکرد و اظهار داشت: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط صورت گرفته و در همین راستا نیز نصب انواع علائم به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

وی تصریح کرد:یکی از برنامه‌های این اداره کل درزمینه ایمن‌سازی محورها و رفع نقاط پرحادثه نصب تابلوهای جهت نمای فسفری برای آشکارسازی نقاط پرحادثه  ( از نوع خورشیدی) است که در محورهای شریانی استان نصب شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.