به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون در نشست مشترک ارتقاء کیفی طرح نوروز 98 این استان افزود: نقش راه های ارتباطی با 11 استان کشور و نیز تردد خودروهای موجود در آن موقعیتی حساس و جایگاه ویژه ای را در این نقطه از کشور ایجاد کرده است.
وی، یکی از مهمترین اهداف راهداری را ارتقاء سطح خدمات معرفی شده در ایام نوروز به مسافران و کاهش تلفات جاده ای با ارایه راهکارهای مقابله و پیشگیری از تصادفات در این ایام دانست و تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی، ادارات ستادی و شهرستانی این اداره کل در سطح استان با آمادگی کامل فعالیت خود را در خصوص خدمت رسانی به هموطنان ادامه می دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: تلاش داریم تا ضمن افزایش هماهنگی های بین دستگاهی، تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه های خدمات رسان را داشته باشیم تا شاهد ارتقاء سطح رضایت مسافران نوروز سال 98 باشیم.
این مسئول با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در طول راه های ارتباطی این استان افزود: روان سازی ترافیک، خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده ای در طول جاده ها، بازدید از مجتمع های خدمات - رفاهی، آماده سازی و مبلمان راه ها از جمله خط کشی، ساماندهی علایم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی جاده ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علایم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پرحادثه از جمله اقدامات این اداره کل برای ارتقاء ایمنی مسافران است.
به گفته وی، 26 راهدارخانه استان قزوین با استفاده از 300 راهدار و 280 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.