ناصر عتباتی روز شنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود: بسیاری از مصوبات پرداخت تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی و صنعتی در بانک ها اجرایی نشده و برخی از مدیران بانک ها زیر بار مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نمی روند.
وی با بیان اینکه بانک ها باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند افزود: دستگاه قضایی مدیران بانکی را تهدید نمی کند بلکه تاکید آن بر اجرای دقیق و صحیح مصوبات است.
عتباتی اظهار داشت: نارضایتی از برخی بانک ها از سوی مردم و مدیران واحد های تولیدی و صنعتی بیشتر شده و همه از افزایش جریمه و سود بانکی شکوه دارند .
وی ادامه داد: البته برخی از بانک ها اقدامات خوبی در ارتباط با پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی دارند که غیر قابل انکار بوده و انتظار این است که این روند بیش از پیش تدوام دا شته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: بانک ها نباید در جرایم و دیرکردها غیرقانونی اقدام کنند و دستگاه قضایی مصمم است با خاطیان و مدیران بانکی که در برابر قانون گردن کشی می کنند بایستد .
عتباتی افزود: زمانی که اجراییه ای برای پرداخت تسهیلات و یا جرایم دیر کردها صادر می شود دیگر نباید تسهیلات مورد نظر مشمول جرایم و دیر کرد دیگری شود .
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خطاب به مدیران بانک های استان اردبیل گفت: اگر بدنبال بیلان کار برای ارتقای شغلی خود به قیمت از دست رفتن فرصت های شغلی باشید باید پاسخگو باشد .
در این جلسه فرایند اشتغالزایی ،پرداخت به موقع تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی و صنعتی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.