به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: اقتدار نیروی انتظامی تنها به وجود امکانات وابسته نبوده و داشتن هیبت اخلاقی و کف نفس از جمله مهم ترین مزیت های نیروی انتظامی کشور است.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی از جمله استقلال ، امنیت و حفظ توراث تاریخی و فرهنگی کشور گفت: دشمنان نظام 40 سال است با بسیج شرورترین انسان ها بر ملت ایران فشار وارد می کنند، در دنیا هیچ کشور به اندازه ایران گرفتارتوطئه های سیاسی دشمنان نبوده ولی ملت و نیروهای انتظامی و امنیتی ما با عزم و اراده توانسته اند استقلال کشور را حفظ کنند.
او با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور افزود: هجمه هایی که از شبکه های ماهواره ای بر سر ملت فرو می ریزد اثراتی شدید تر از بمب داشته و باورها را خراب می کند، دشمنان ما با برجسته کردن نقاظ ضعف و حذف نقاط قوت قصد دارند امید را از ملت بگیرند ، ولی ملت ما با اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی خود در دنیا سربلند است.
آیت الله عاملی با تاکید بر همکاری و مشارکت سایر حوزه های اجرایی در حفظ امنیت در جامعه اظهار داشت : تنها 20 درصد از امنیت توسط نیروی انتظامی تامین می شود و سایر دستگاه ها نیر به نوعی در تامین امنیت مسئولیت دارند.
در این آیین از تلاش های سردار حسین عبدی تقدیر و سردار هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل معرفی شد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.