به گزارش ایرنا ، علیرضا خلیلی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: در حالی که سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال سال 97 این شهرستان 738 نفر تعیین شده بود تا پایان 11 ماه امسال هزار و 145 فرصت شغلی جدید ایجاد شد.
وی اظهار کرد: نتیجه تشکیل 9 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و نیز 18 جلسه کمیته فنی ، روستایی و عشایری در منطقه معرفی 227 طرح تولیدی و اشتغال زا با تسهیلات اعتباری 680 میلیارد با ایجاد اشتغال 897 نفر ریال است.
او گفت: در سال جاری 137 طرح از طرح های معرفی شده در شورای اشتغال مرکز استان تایید شده و متقاضیان اجرای این طرح ها موفق به دریافت تسهیلات بانکی و راه اندازی طرح های تولیدی و اشتغال زا از محل های تسهیلات اعتباری از جمله اشتغال فراگیر و پایدار روستایی شدند.
خلیلی بیان کرد: امسال همچنین هشت میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات ایجاد مشاغل خانگی به متقاضیان این طرح ها پرداخت و زمینه اشتغال 114 نفر فراهم شد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال جاری بیش از 2 برابر سهمیه تعیین شده است، گفت: تا پایان سال با آغاز بکار چند طرح تولیدی 200 نفر به مجموع شاغلان اضافه خواهند شد.
فریدون بابایی با بیان اینکه ارائه آمار دستیابی به اهداف اشتغال و تحقق آن در هر یک از شهرستان های استان اردبیل با ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه پنجره واحد و تایید مرکز استان امکان پذیر است، افزود: در سفر اخیر استاندار اردبیل به خلخال 100 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد مشاغل خانگی علاوه بر تسهیلات اشتغال زا از منابع اعتباری مصوب سال جاری به این شهرستان تخصیص یافت.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.