مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آماده باش 120 اکیپ راهداری در جاده های استان خبر داد و گفت: راه ارتباطی 84 روستا در سطح استان همچنان مسدود است.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، علی رحمتی در جلسه شورای مدیریت بحران استان اردبیل از آماده باش 120 اکیپ راهداری در جاده های استان خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها در قالب 458 نیروی انسانی و 251 دستگاه ماشین‌آلات راهداری ساماندهی شده و در کنار بازگشایی راه‌ها به رانندگان گرفتار در برف و کولاک جاده‌ها نیز امدادرسانی می‌کنند. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل ادامه داد: با بارش برف روزهای اخیر راه یک هزار و 600 روستای استان مسدود شده بود بطوریکه با اعزام اکیپ‌های راهداری به راه‌های روستایی روز گذشته راه یک هزار و 69 روستا در سطح استان برفروبی و بازگشایی شده و بازگشایی در راه‌های دیگر ادامه دارد.     به گفته رحمتی در حال حاضر راه ارتباطی 30 روستای کوثر، 25 روستای گرمی، 12 روستای خلخال، 12 روستای نیر و پنج روستای مشگین‌شهر همچنان مسدود است و تا پایان امروز زمینه برای بازگشایی این محورها نیز فراهم می شود. 
مدیرکل راهداری استان از برفروبی 40 هزار و 165 کیلومتر راه به صورت رفت و برگشت از ابتدای مهرماه تاکنون در سطح استان خبر داد و افزود: در این مدت 9 هزار و 75 تن نمک نیز در راستای بازگشایی محورهای مواصلاتی مورد استفاده قرار گرفته است.   وی با اشاره به  فعالیت 12 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای بارش‌های اخیر دو هزار تن نمک‌پاشی در سطح جاده‌ها شده و هفت هزار و 879 کیلومتر برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی را داشته‌ایم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.