به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر اردبیل افزود: اهالی برخی مناطق محروم توان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند و هلال احمر برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی آنها تلاش می کند.
وی اظهارداشت: اعزام کاروان های سلامت صرفا مختص الله دهه فجر نبوده و این کاروان ها در طول سال و به مناسبت های مختلف در تمام شهرستان های استان در مناطق محروم و کم برخوردار حاضر شده و خدمات و فعالیت های داوطلبانه بهداشتی ، درمانی و آموزشی ارائه می‌ کنند.
او همچنین به افتتاح 10 خانه هلال در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 36 خانه هلال در روستاهای استان افتتاح شده که در دهه مبارک فجر 10 خانه هلال دیگر نیز افتتاح خواهد شد.
معبودی تشریح کرد: در این خانه ها دوره های آموزشی ، سازماندهی و ساماندهی نیروی های مردمی انجام خواهد گرفت
معبودی ادامه داد: خانه های هلال در روستاها فعال می شوند تا بتوانیم نیروهای امداد و نجات پرورش دهیم تا در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان امدادهای اولیه را انجام دهند‌.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به پروژه های مورد افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: چهار پروژه اردوگاه آموزشی ، رفاهی شهدای امدادگر نیر ، انبار امدادی شهرستان کوثر ، ساختمان اداری ، آموزشی گرمی و مرکز جامع درمان توانبخشی هلال احمر اردبیل با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.