رئیس شورای اسلامی شهر پارس‌آباد گفت: در مسیر توسعه گردشگری پارس‌آباد آنچه که به عنوان حلقه مفقوده مطرح است عدم برندسازی و طرح‌های توسعه‌ای در این حوزه است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز عبداللهی در جلسه بررسی برنامه‌های زمستان بیدار در فرمانداری پارس‌آباد اظهار کرد: هممواره در جلسات و کمیته‌های مختلف مسئولان استانی از قطب کشاورزی، اکوتوریسم، بوم‌گردی، زندگی عشایری و خاک طلایی مغان سخن به میان می‌آورند، اما معتقدم این سخنان شعاری مسبب ورشکستگی بزرگترین بنگاه کشاورزی منطقه مغان شده است.
وی خاطرنشان کرد: در پارس‌آباد باید شعارها را کنار گذاشت و پتانسیل‌ها و شعارهایی که قابلیت اجرایی شدن را دارد اجرا کرد تا بتوانیم این منطقه را به عنوان قطب توسعه شمال استان معرفی کرد.
رئیس شورای شهر پارس‌آباد با بیان اینکه برندسازی در توسعه مناطق نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: در شهرستان پارس‌آباد موضوع برندینگ حلقه مفقوده توسعه صنعت توریسم منطقه است و باید در اولویت برنامه‌های مسئولین شهرستان قرار گیرد.
عبداللهی با اشاره به اینکه در بحث برندسازی با مطرح کردن شهرستان پارس‌آباد به عنوان شمالی‌ترین شهر کشور می‌توان باعث جذب سرمایه‌گذار و گردشگر شد، گفت: در بحث بازآفرینی شهری شورای اسلامی شهر پارس‌آباد و شهرداری ایجاد دریاچه مصنوعی در کناره شهر پارس‌آباد را پیشنهاد داده‌اند، که در صورت همیاری مسئولان و ایجاد آن می‌توان شاهد رونق اقتصادی و توسعه گردشگری و اشتغال در شهر پارس‌آباد شد.
وی بیان کرد: شهروندان پارس‌آباد از تمرکزگرایی در استان اردبیل ناراحت و گله‌مند هستند، زیرا در مرکز استان مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون دریاچه‌ها، ابنیه‌های تاریخی و آبگرم‌های طبیعی زیبایی وجود دارد که در توسعه مرکز استان نقش بسزایی دارد، اما متاسفانه در شمالی‌ترین شهر استان در خصوص توریسم درمانی بدلیل  وجود مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و وجود پایانه مرزی علیرغم وجود زیر‌ساخت‌های گامی در این خصوص برداشته نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر پارس‌آباد با اعلام اینکه هلدینگ‌های بزرگ کشاورزی منطقه باید در بحث اجرایی شدن توریسم درمانی و رفع مشکلات درمانی منطقه یاری کنند، افزود: اگر امروز مشکلاتی در بحث درمانی منطقه به وجود آمده از سمپاشی‌های غیرکارشناسی و بی‌رویه این هلدینگ‌ها سرچشمه می‌گیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.