مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند به طوری که یک درصد نرخ سود پائین‌تر به سازندگان این بنا تسهیلات اعطاء می‌شود.
ابوالفضل کوهی‌فرد در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری یکی از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است که در در این حوزه بانک مسکن نیز حمایت‌هایی را داشته است، اظهار کرد: ما در حوزه بازآفرینی شهری آماده هرگونه همکاری با متولیان امر به ویژه راه و شهرسازی و شهرداری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بانک مسکن پروژه‌ای را به تعداد 562 واحد در منطقه شهریار اردبیل اجرا کرده و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها به توسعه این مناطق و همچنین روان‌سازی ترافیک، بازگشایی مسیرهای ارتباطی و همچنین زیباسازی سیمای شهری کمک کرده و در حقیقت همشهریان ما از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل به همکاری بانک با شرکت‌های تخصصی و انبوه‌سازان نیز شاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که زیرمجموعه بانک مسکن محسوب می‌شود، پروژه‌هایی را در قالب احیای بافت فرسوده در جمعه مسجد اردبیل به مساحت 4 هزار و 800 مترمربع در حال اجرا دارد.
کوهی‌فرد ادامه داد: این پروژه‌ها علاوه بر جمعه مسجد در پیرزرگر نیز در دستور کار و اجراست که قطعا با مشارکتی که در این حوزه انجام می‌شود امیدواریم نتایج خوبی را در اجرای این پروژه‌ها با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه بانک مسکن در حوزه ساختمان‌های پیش ساخته و صنعتی‌سازی وارد عمل شده بیان کرد: بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند به طوری که یک درصد نرخ سود پائین‌تر به سازندگان این بنا تسهیلات اعطاء می‌شود که در استان اردبیل نیز ما در این زمینه پروژه‌هایی را در حال اجرا داریم که امیدواریم نتایج آن به تحکیم و مقاوم‌سازی بیشتر مساکن و همچنین زیباسازی سیمای شهری کمک کند.
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل فعالیت‌های بانک مسکن در حوزه مسکن مهر را نیز یادآور شد و تصریح کرد: در این حوزه ما از ساخت 62 هزار واحد مسکن حمایت کردیم به طوری که تنها 3 هزار و 200 واحد از این مساکن به مرحله اقساط ‌بندی نرسیده که پیگیر هستیم نسبت به تعیین تکلیف آنها در اسرع وقت اقدام شود.
کوهی‌فرد در پایان گفت: ما جزو استان‌های موفق و با کمترین مشکل در ساخت و تقسیط تسهیلات بانک مسکن محسوب می‌شویم و بنده از صاحبان این واحدها درخواست دارم تا با بازپرداخت به موقع اقساط بانکی خود بانک مسکن را در پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان و افراد فاقد مسکن کمک کرده و یاری کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.