به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو شامگاه پنجشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: رفع موانع تولید با حمایت بانک ها و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صورت گرفته ولی بانک ها باید بیش از گذشته اهتمام جدی در پرداخت تسهیلات داشته باشند.
وی اضافه کرد: واحدهایی که بازاریابی مناسبی برای تولید خود دارند، در اولویت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش قرار می گیرند.
استاندار اردبیل بیان کرد: باید با رونق بخشی به تولید و یافتن بازارهای مناسب در آن سوی مرزها زمینه صادرات محصولات واحدهای صنعتی در استان را فراهم کنیم.
او افزود: در راستای رفع مشکل بیکاری برنامه ریزی منسجمی با همکاری بانک ها و دستگاه های مربوطه انجام گرفته و با جدیت دنبال می شود.
بهنامجو با بیان اینکه 65 هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد، گفت: ظرفیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی بالا بوده و اردبیل به لحاظ دارا بودن زمینه گردشگری ، کشاورزی و صنعتی از مستعدترین مناطق کشور است.
وی ادامه داد: نیروی انسانی از جمله مهم ترین پتانسیل های استان است که با برنامه ریزی و تسهیل در راه اندازی مراکز تولیدی و صنعتی می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.
استاندار اردبیل درباره مشکل کامیون داران اردبیل نیز گفت: مشکلات موجود برای تعیین نرخ کرایه و نوبت دهی حمل بار در برطرف می شود.
در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.