استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران را برای حمایت و اسپانسرینگ رشته‌های مختلف ورزشی ترغیب و تشویق می‌کنیم تا زمینه تحول در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست صمیمی با جامعه ورزشی استان اردبیل در گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در سایه تلاش و پشتکار مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در حوزه ورزش و هم جوانان در حال روی دادن است که امیدواریم ماحصل آنها به ارتقای سلامت و بهبود رفتار اجتماعی منجر شود.
وی خاطرنشان کرد: در سایه ورزش سلامت و تندرستی تک تک افراد جامعه تضمین شده و ما می‌توانیم در رسیدن به اهداف متعالی از ظرفیت خوب ورزش به نحو مطلوب استفاده کنیم.  
رئیس شورای اداری استان اردبیل ضرورت تدوین آئین‌نامه تجلیل از قهرمانان  و مدال‌آوران را همچون سایر استان‌ها یادآور شد و بیان کرد: باید هر چه سریعتر این آئین‌نامه تدوین شود تا ما با ترغیب و تشویق قهرمانان بتوانیم زمینه توسعه ورزش قهرمانی را فراهم آوریم.
بهنامجو با ابراز خرسندی از دو برابر شدن گرایش مردم استان به ورزش همگانی و برگزاری رویدادهای مختلف در این رشته افزود: ما در استان به لحاظ نبود کارخانجات و واحدهای تولیدی قدرنمند نمی‌توانیم از حمایت آنها در حوزه ورزش بهره‌مند شویم که در این زمینه بنده در ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران جدید سعی می‌کنم حمایت و اسپانسری از رشته‌های مختلف ورزشی را به آنها گوشزد کنم.
وی گفت: مسئولان این حوزه و روسای هیئت‌های ورزشی نباید از این پیگیری‌ها خسته شوند بلکه ضرورت دارد با رغبت و انگیزه حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها ادامه پیدا کرده و فضای مناسبی برای ورزش بانوان و آقایان در سطح استان مهیا شود.
استاندار اردبیل فراهم کردن زیرساخت‌های لازم را در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی یادآور شد و تصریح کرد: باید در تجهیز و ایجاد سالن‌ها و امکانات ورزشی و همچنین هیئت‌های متعدد تلاش جدی را انجام دهیم تا تیم‌های ورزشی ما بتوانند در سطح مسابقات ملی، آسیایی و حتی جهانی خوش بدرخشند.  
بهنامجو به قهرمانی معلولان و جانبازان و همچنین نابینایان در مسابقات پاراآسیایی اشاره و خاطرنشان کرد: این درخشش و روحیه پهلوانی ورزشکاران ما در میادین متعدد بهترین فرصت معرفی کشور و استان ما را فراهم کرده است.
رئیس شورای عالی ورزش استان اردبیل گردشگری سلامت را در سطح استان نیازمند توجه و توسعه بیشتر دانست و بیان کرد: در حال حاضر سه پیست اسکی در شابیل، اندبیل و آلوارس در حال احداث است و در کنار آن احداث زمین گلف، اسکیت، پیست دومیدانی و مجموعه ورزشی برای رشته قایقرانی در اولویت‌ برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌هاست.
بهنامجو ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی از محل ارزش افزوده و همچنین یک درصد اعتبار دستگاه‌های اجرایی در اختصاص به حوزه ورزش ما باید بیشترین بهره را بگیریم تا به جای ساخت بیمارستان و درمانگاه اماکن ورزشی خود را توسعه دهیم.
وی اظهار کرد: بیش از 95 درصد افراد ورزشکار نیازی به بیمارستان و پزشک ندارند و باید به سمتی حرکت کنیم تا همه افراد جامعه به حوزه ورزش در راستای ارتقای سلامت و تندرستی خود بها دهند و در کنار آن روحیه قهرمانی و پهلوانی و جوانمردی را در بین ورزشکاران توسعه دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.