به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جمال مرادی روز چهارشنبه در جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی جوانرود بر تلاش برای مناسب سازی تمام معابر و اماکن عمومی این شهرستان تاکید کرد و افزود: در ورودی برخی ادارات از جمله ثبت احول و برخی بانک ها اقدامات اساسی انجام نشده است.
وی شتاب بخشی به مناسب سازی مبلمان شهری برای رفاه حال معلولان را خواستار شد و اظهار کرد: در این راستا شهرداری باید با اداره بهزیستی همکاری بیشتری داشته باشد.
بخشدار مرکزی جوانرود نیز به عنوان رئیس جلسه بر اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی تاکید کرد و گفت: مناسب سازی معابر و اماکن عمومی جوانرود ضروری است.
فرزاد پرگر موضوع مناسب سازی را مهم برشمرد و افزود: حقوق معلولان یکی از مباحث حقوق شهروندی است و باید شرایطی فراهم کنیم تا حضور پررنگ معلولان و جانبازان در جامعه و بهره مندی از فرصت های برابر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی برای آنان میسر شود.
مناسب سازی، نصب رمپ، جانمایی و نصب تابلو ویژه پارک خودرو معلولان و جانبازان در دو طرف خیابان های ادارات بهزیستی و بنیاد شهید، مناسب سازی خیابان حمزه تا قبل از سال جدید با توجه به تراکم ادارات دولتی در این خیابان و ایجاد رمپ و استانداردسازی مسیر خیابان مسجد جامع قدیم و سه راهی شهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
براساس اعلام مسئولان بهزیستی شهرستان روانسر تاکنون 610 معلول در این شهرستان شناسایی شده اند
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقه شده است.
3033/7453
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.