داود شایقی روز سه شنبه در نشست با انجمن صنفی امور پیمانکاران اردبیل پرداخت مطالبات پیمانکاران را ضروری دانست و افزود: تلاش بر این است تا شرایط مناسبی برای پرداخت سریع مطالبات پیمانکاران فراهم شود.
وی با بیان اینکه باید در جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تلاشی فراگیر و جدی با ایجاد بسترهای اعتمادآفرینی شکل گیرد، اظهار داشت: زمانی تولید اشتغال و ثروت ایجاد می شود که زمینه جذب سرمایه‌گذاری با همراهی و فراهم کردن بسترهای اعتماد حقیقی مهیا شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بعد از احیای سازمان برنامه و بودجه تلاش شده از پیمانکاران بومی حمایت شود تا در اجرای پروژه‌های مختلف این پیمانکاران توانمندی خود را نشان دهند .
شایقی بیان کرد: شکل‌گیری مجمع صنفی امور پیمانکاران در استان به عنوان اولین مجموعه همراه و تلاشگر در حوزه خدمات عمرانی و اجرایی در این راستان بسیار امیدبخش و تاثیرگذار است.
وی به اهمیت آمار و ارائه اطلاعات در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: در طول سال آمار تورم و بیکاری به شکل مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود تا براساس این آمار و اطلاعات برنامه‌ریزی‌ها به شکل دقیق انجام شود.
شایقی اجرای طرح‌های آماری مختلف را با دقت و صحت کامل ضروری دانست و گفت: نتایجی که از طرح‌های مختلف آماری به دست می‌آید برای برنامه‌‌ریزان دارای اهمیت خاصی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل ادامه داد: این استان تعامل خوبی با مرکز آمار ایران دارد در بین پنج استان برتر در زمینه برگزاری و ارائه طرح‌های آماری محسوب می شود.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.