احمد قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق در روزهای گذشته اقدام به سرقت از چهار مدرسه کرده بود که پس از جستجو و مراقبت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
وی گفت: این سارق حرفه ای برغم وجود دوربین های مداربسته و امکانات ضد سرقت در مدارس با استفاده از شگردهای خاص موفق به ورود به داخل ساختمان مدارس و سرقت اموال مدرسه از جمله تجهیزات مختلف شامل رایانه ، لپ ‌تاپ و سایر تجهیزات برقی گرانقیمت شده بود.
قنبری اظهار داشت: سارق دستگیر شده در بازجویی به تمام سرقت ها از مدارس اعتراف کرده و تجهیزات به سرقت رفته را به پلیس تحویل داد.
وی با اشاره به افزایبش قابل توجه سرقت های خرد در خلخال افزود: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان با وجود افزایش 80 درصدی میزان سرقت های خرد در این منطقه 95 درصد از سرقت ها کشف شده است.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: میزان جرایم سرقت اتفاق افتاده در نیمه اول امسال 75 درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.
علی نباتی به افزایش میزان جرایم سرقت در این شهرستان هشدار داد و افزود: نیمه اول سال گذشته جرایم سرقت 80 مورد بود که این میزان در 6 ماه امسال به 141 مورد رسید.
نباتی از افزایش میزان کشفیات جرایم سرقت در این مدت خبرداد و گفت: 111 مورد از 114 مورد سرقت ها با تلاش ماموران انتظامی کشف و 112 سارق نیز دستگیر شدند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.