به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر افزود: ماموران گشت کلانتری 11 مدرس قزوین هنگام گشت به یک دستگاه خودرو پراید که پلاک آن از سوی سرنشینان آن در حال دستکاری بود، مشکوک شدند.
وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران بلافاصله از محل متواری شدند، ادامه داد: پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده اقلام مورد استفاده در سرقت منزل مانند دیلم، انواع کلید و دستکش را کشف و ضبط کردند.
سردار محمودی اضافه کرد: با استعلام از سامانه اجرائیات در خصوص وضعیت خودرو متوقف شده،پلاک آن سرقتی بود که کارآگاهان با انجام اقدامات و مراقبت های اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارقان و محل اختفای آنان در شهر فردیس در استان البرز شدند.
به گفته فرمانده انتظامی استان قزوین، پلیس در یک اقدام غافلگیرانه سرانجام موفق به دستگیری سر دسته باند و 2 سارق دیگر شد
وی اضافه کرد: در بازرسی از منزل سارقان اموال مسروقه بسیاری از جمله لوازم صوتی و تصویری، سوییچ های متعدد خودرو، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تب لت، دوربین عکاسی و دوربین شکاری کشف و متهمان به همراه اقلام سرقتی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
سردار محمودی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به 70 فقره سرقت منزل در قزوین و استان های البرز و تهران با همدستی 2 سارق و سه مالخر دیگر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد : با دستگیری سارقان و مالخران و اعتراف به بزه انتسابی، مال باختگان شناسایی و تعداد زیادی از این اموال مسروقه شامل گوشی، دوربین عکاسی و لوازم خانگی تحویل آنان شد.
سردار محمودی در پایان با اشاره به اینکه 2 تن از سارقان دارای سابقه سرقت مسلحانه و تحت تعقیب پلیس بوده، گفت: 8 متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
9884/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.