به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار 'کامرانی صالح' اظهار داشت : در پی دریافت یک فقره پرونده سرقت از ساختمان اداری در فردیس، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .
وی افزود : ماموران با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته، فردی را که در حال سرقت از واحد اداری بود، شناسایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم که دارای سابقه کیفری متعددی است به جرم خود مبنی بر ارتکاب 33 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد .
کامرانی صالح در خصوص شگرد سارق، گفت :متهم در ساعات بعد از ظهر و اولیه صبح با توجه به خلوت بودن معابر به همراه خودرو وانت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره ، ساختمان های اداری ، مسکونی و انباری ها می کرد و سپس اموال سرقتی را به یک مالخر می فروخت .
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با هماهنگی مقام قضائی، فرد مالخر دستگیر و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار کامرانی صالح در خاتمه گفت: با راهنمائی متهم دستگیر شده، محل های سرقت شناسایی و در حضور مالکان صورتجلسه تنظیم و شاکیان برای سیر مراحل اداری به دادسرای فردیس معرفی شدند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.