"فدک" فقط یک مزرعه کشاورزی نبود، "فدک" یک نماد حقانیت و سندی مستحکم بر ظلم و جنایت است، پهنه ی "فدک" به پهنای همه جهان اسلام است که امروز در دست بیگانه قرار گرفته و از آن همه ثروتش که می بایست در راستای "توحید" و "پرورش انسانیت" در همه ابعاد مادی و معنوی هزینه شود، متاسفانه به کام خودکامگان ریخته می شود!!

با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا(س) ؛

کوتاه و گویا درباره "فدک"!

وقتی یکی از بانوان از حضرت زهرا(س) درباره "فدک" پرسش نمود ...

حضرت فاطمه زهرا(س) با آهی سوزان فرمودند: شما از من درباره جنایتی پرسش می کنید که؛ دل مرغان هوا، از شنیدن آن کباب است! و قدمهای انسان را سست می کند و به لرزه در می آورد! گرد و غبارش به آسمان رفته داستان مصیبت بارش در زمین به جای مانده است! شیطان حاکم بر افکار و گفتارشان گشته، بی درنگ دست روی فدک گذاشته آن را غصب کردند! همان سرزمین که مِلک خاص رسول خدا(ص) و عطیه پروردگار به برگزیده با وفایش بود. آن حضرت(ص) ملک مخصوص خود را به خاطر کودکان گرسنه ام که نوادگان پاک او بودند به من بخشید. خداوند از این بخشش آگاه و امین وحی او بر این واگذاری گواه بود. از من گرفتند! و سایبانم را از سرم ربوده اند ! و نیز از مختصر روزی و قوتی که داشتم ، مرا باز داشته و حقم را خورده اند ! در روز قیامت شکایتشان را به خدا کرده ....

دوست جوانم؛ "فدک" فقط یک مزرعه کشاورزی نبود، "فدک" یک نماد حقانیت و سندی مستحکم بر ظلم و جنایت است، پهنه ی "فدک" به پهنای همه جهان اسلام است که امروز در دست بیگانه قرار گرفته و از آن همه ثروتش که می بایست در راستای "توحید" و "پرورش انسانیت" در همه ابعاد مادی و معنوی  هزینه شود، متاسفانه به کام خودکامگان ریخته می شود!!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.