حجت السلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در کنار کادر درمان کشور و سایر آرامستان های کشور در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا قرار دارند و تلاش شما قابل تقدیر است و از خداوند متعال می خواهیم که دعای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در حق شما مستجاب شود.

به گزارش جماران؛ در حاشیه مراسم تجدید میثاق با امام و شهدا در اولین روز هفته قوه قضاییه در  بهشت زهرا(س) حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و یادگار امام راحل با جمعی از پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و از زحمات و تلاش‌های انجام شده و خدمات بی وقفه پرسنل و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) و همه آرامستان های کشور و کلیه نیروهای جهادی به ویژه رتق و فتق اموات مسلمین و همراهی با خانواده‌های داغدار در بحران کرونا و اقدامات شایسته در تطهیر با آب متوفیان کرونا تقدیر کرد.

وی گفت: این اقدام شایسته و ماندگار سازمان بهشت زهرا(س) موجب رفع دغدغه ها و نگرانی خانواده های داغدار و آرامش روح و روان آنان گردید.

حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی با اشاره به همکاری مناسب نیروهای گمنام و ایثارگرسازمان بهشت زهرا(س) به همراه جمعی از نیروهای جهادی در سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) برای همکاری درتغسیل و تکفین متوفیان مبتلا به کرونا از تعامل و همکاری های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در کنار کادر درمان کشور و سایر آرامستان های کشور در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا قرار دارند و تلاش شما قابل تقدیر است و از خداوند متعال می خواهیم که دعای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در حق شما مستجاب شود.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گزارشی در خصوص اقدامات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا و تکریم و تعظیم به خانواده های داغدار و مراجعین به بهشت زهرا(س) ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.