به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، شب شعر « وداع با شکوه » در شهرستان لنگرود ، در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش جماران، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ، سهراب مقدسی از برگزاری مراسم شعرخوانی جمعی از شعرای پیشکسوت لنگرودی بصورت مجازی به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت ا... خمینی (ره) خبر داد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود در ادامه گفت: در شب شعر « وداع با شکوه » شعرایی چون اسماعیل یکتایی ، فرامزر محمدی پور و امیر نقدی لنگرودی ضمن صحبت در خصوص شخصیت والای حضرت امام (ره) به خوانش اشعار خویش با محوریت امام خمینی (ره) و ارتحال ایشان می پردازند .  

وی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت تجمع و برپایی برنامه‌ های سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بیشتر برنامه‌ها در کشور به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مقدسی همچنین افزود : از جمله اولویت‌های اساسی همه نهادهای کشور ، آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی این نسل با ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد به وسیله تولید محتوا و بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی(ره)، نشر و گسترش آن در فضای مجازی و رسانه‌ای استان توسط فعالان این عرصه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.