​به مناسبت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه عکس مجازی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار می شود.

به گزارش جماران، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ، سهراب مقدسی با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه عکس ارتحال امام خمینی ( ره ) در فضای مجازی گفت : در این ایام که بیشتر افراد جامعه در منازل خود هستند و به رسانه ها توجه دارند، باید نگاه وسیع‌تری نسبت به فضای مجازی و رسانه‌ها ، کارهای فاخر ارائه شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مجازی خاطر نشان کرد : برگزاری چنین برنامه های می تواند باعث تعمیق و توسعه اندیشه های حضرت امام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هویت اصلی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون نام خمینی هیچ جایگاهی ندارد . چرا که موجودیت انقلاب در  پرتو آن بزرگوار است و تداوم و بقاء  انقلاب با نام و یاد امام ثبت و گسترش بیشتری خواهد یافت .

مقدسی همچنین افزود : ویژگی های منحصر به فرد سیاسی ، اجتماعی و اخلاقی امام خمینی ، ایشان را به رهبری بی نظیر در جهان تبدیل کرده و به همین سبب با گذشت بیش از ٣٠ سال از ارتحال ایشان  ، شخصیت امام (ره)  برای تمام آزادیخواهان جهان مقدس و محبوب است.

برگزاری-نمایشگاه-عکس-مجازی-ارتحال-امام-ره-در-لنگرود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.