رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه مهمترین مصوبه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان را در خصوص برگزاری مراسم سی و یکمین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اعلام کرد.

به گزارش جماران؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه بیان داشت: با رعایت همه موارد معین شده در پروتکل های پیشگیری از بیماری کورونا، صبح روز سیزدهم خرداد ماه، با حضور کارمندان، رؤسا و مقامات مختلف شهرستانی و سایر اقشار، مراسم عزاداری را از مقابل درب حرم آقا سید جلال الدین اشرف (ع) به سمت مزار شهدای این شهرستان برگزار خواهیم نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه ، کمیل شریفی مهمترین مصوبه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان را در خصوص برگزاری مراسم سی و یکمین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اعلام کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن دو مناسبت مهم انقلابی، چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، و با هدف انتقال ارزشهای مهم انقلابی و مذهبی به نسل جدید، لازم و شایسته است که به فراخور زمان و شرایط موجود و با حفظ و رعایت مقررات بهداشتی در این خصوص برنامه ریزی و اهتمام جدی را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی آستانه اشرفیه دهم خرداد ماه با حضور رئیس، نائب رئیس، دبیر و اعضای شورای فرهنگ عمومی آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این جلسه علاوه بر تصمیم گیری در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ستاد شهرستان، مقرر گردید محتوا و مسابقات فرهنگی با موضوع  زندگینامه امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد در شبکه های اجتماعی ، رسانه ها و پایگاه های خبری و مجازی توسط آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه تولید و اطلاع رسانی گردد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه از تمامی هنرمندان، فرهنگ دوستان و اقشار مختلف مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.