ظهر امروز جلسه کمیته «نیروهای مسلح» ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ظهر امروز با حضور نمایندگانی از ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و پلیس راهور ناجا در محل حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

در این جلسه که ریاست آن را سردار موحدی بر عهده داشت، نمایندگان نیروهای مسلح، نظرات و پیشنهادات خود را به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(س) ارائه دادند.

سردار موحدی در این جلسه اظهار کرد: امسال «14 خرداد» در روز دوشنبه قرار دارد. از این رو به علت قرار گرفتن مراسم در ماه مبارک رمضان، ساعت برگزاری مراسم با تغییراتی مواجه شده و قرار است که بعدازظهر آن روز برگزار شود. مطابق معمول مهم ترین قسمت این مراسم، سخنرانی «رهبر معظم انقلاب» است که تمهیدات کافی برای آن دیده شده است. در همین راستا، با توجه به اینکه مراسم امسال با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان از بستر معنوی بیشتری برخوردار است، ستاد بزرگداشت بر برجسته سازی بُعد معنوی شخصیت امام در میان نیروهای مسلح تاکید دارد و مخاطب امسال مراسم را جوانان قرار داده است.

وی در پایان گفت: از آنجا که بازدید از «جماران» و «منزل امام خمینی» تاثیر مثبتی در میان پرسنل نیروهای مسلح دارد، در جماران جهت بازدید عمومی باز خواهد ماند و برای هماهنگی در این زمینه مشکلی وجود ندارد. از این رو برنامه دیدار از منزل امام در «خمین» نیز که در سال های گذشته انجام می شد، در این سالها به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، صورت نمی گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.