پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد:

راه اندازی کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائرین اربعین

حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ستاد ارتباطات اربعین حسینی و خدمات ارتباطی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برقراری کد دستوری USSD  اپراتورهای همراه برای آگاهی زائرین اربعین از وضعیت و موقعیت یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود در مسیر اربعین خبر داد.

به گزارش جماران، حسین فلاح جوشقانی در بازدید از مرز خسروی گفت: کد دستوری USSD با شماره‌گیری #500*500* برای آگاهی زائرین اربعین از وضعیت و موقعیت یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود به‌ صورت رایگان توسط همه اپراتورها در هر ساعتی از شبانه روز راه‌اندازی شده است.

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به پوشش ارتباطی در مسیر زائرین حسینی افزود: در مسیر جاده اربعین به سمت پایانه مرزی خسروی پوشش آنتن‌دهی اپراتورها مناسب ارزیابی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: تمامی مسیرهای منتهی به شهرهای استان کرمانشاه از دو مسیر ارتباطی فیبرنوری برخوردار است که با تمهیدات انجام شده سایت‌های جدید توسط اپراتورهای اول و دوم در مسیر اربعین احداث شده و با ایجاد رومینگ بین اپراتورها در کمربندی قصرشیرین و احداث سایت‌های پرتابل در مسیر اربعین مشکلات آنتن‌دهی نقاط کور برطرف شده است.

شهریار بهنیا افزود: در پایانه مرزی خسروی شبکه اینترنت بیسیم برقرار شده و شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه تعداد 500 خط تلفن ثابت به این پایانه و ستاد ارتباطات اربعین برای استفاده زائرین اربعین حسینی واگذار می کند.

براساس این گزارش، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ستاد ارتباطات اربعین حسینی و خدمات ارتباطی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.