ابراهیم مبارک قدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیرهای روستایی در قالب 14 طرح در شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، میاندوآب، بوکان و سردشت بهسازی و آسفالت شده است.
وی ادامه داد: بهسازی آسفالت محور قونی – بستک آباد ارومیه به طول 1.7 کیلومتر، محور خامقاه سر – چرمسکین ارومیه به طول 3.5 کیلومتر، محور باب خالد آباد – کانی رش اشنویه به طول 3.3 کیلومتر و محور ترسه بولاغ اشنویه به طول 1.1 کیلومتر از جمله این طرح هاست.
وی اضافه کرد: بهسازی محور وردان شیدان ینگجه سلماس به طول 10 کیلومتر، محور حاجی جفان – جاندار – قصریک سلماس به طول هفت کیلومتر، محور داران – دلرزی سلماس به طول 6.5 کیلومتر و محور سویناس ماژکه میاندوآب به طول هشت کیلومتر از دیگر طرح های افتتاحی است.
مدیرکل راه و شه سازی آذربایجان غربی گفت: محور چهار دیوار- کوکه بوکان به طول 6 کیلومتر، محور آغلان – احمد بریو سردشت به طول چهار کیلومتر، محور قلعه بزرگ میاندوآب به طول پنج کیلومتر و محور بهسازی و آسفالت محور حلبی کوئیک به طول 2 کیلومتر از طرح های افتتاحی است.
مبارک قدم ادامه داد: بهسازی مسیرهای ارتباطی به ویژه در مناطق محروم در راستای توسعه متوازن مورد نظر دولت تدبیر و امید است و از ضرورت های محرومیت زدایی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه / سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت/ ادامه می یابد.
آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر جاده دارد که بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر آن، روستایی است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.