جلیل جباری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه «علی اصغر مونسان» طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان حضور خواهد داشت، افزود: چندین طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری با حضور معاون رییس جمهوری افتتاح می شود.
وی به بازدید «مونسان» از کارگاه های مرمتی آثار تاریخی استان نیز اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه های سفر رییس سازمان میراث فرهنگی به آذربایجان غربی حضور در همایش بین المللی شمس و مولاناست که از تاریخ پنجم لغایت هفتم شهریور سال جاری با حضور صاحب نظران، اندیشمندان، اساتید، مقامات کشوری و لشکری و میهمانان داخلی و خارجی در خوی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دیدار با استاندار آذربایجان غربی و نشست با فعالان صنعت گردشگری استان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه «علی اصغر مونسان» در آذربایجان غربی خواهد بود.
وی همچنین به طور رسمی نخستین مجموعه تفریحی پارک آبی آذربایجان غربی با عنوان سرزمین موج های آبی در ارومیه را افتتاح خواهد کرد.
براساس این گزارش در این سفر2 روزه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور معاون رییس جمهوری را همراهی می کنند.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.