به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود: مسوولان باید این فضاها را نابود کرده و اماکن مناسب و زیبا برای مرکز استان ایجاد کنند.
وی همچنین با اشاره به تنش آبی اظهار داشت: کمبود آب، مردم هرمزگان و کشور را آزار می دهد و این در حالیست که می توان از آب دریا برای عبور از مساله کم آبی استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود درباره مسائل ملی و بین المللی گفت: ملتی که زیر موشک های صدام مقاومت کرد و بدون داشتن تجهیزات جنگی پیروز شد، در برابر تحریم تخم مرغ و امثال آن خط استقامت را نخواهد شکست.
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: فرهنگ رییس جمهوری آمریکا بر پایه پول و ثروت اندوزی است ولی فرهنگ مردم ایران مبتنی بر آرمان های اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کنند با تحمیل فشارهای اقتصادی مانع پیشرفت ایران خواهند شد اما هرچقدر تحریم های آمریکا بیشتر شود، ایران پیشرفت بیشتری خواهد داشت.
امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: برخوردهای نامناسب ترامپ باعث شده مردم جهان از دسیسه های وی آگاه شوند و نتوانند به دولت آمریکا اعتماد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسوولان کشور نیز اظهار داشت: ملتی که اقتصادش به نفت وابسته باشد، آسیب پذیر خواهد بود و باید تدبیری برای اقتصادهای ماندگاری همچون صنعت، دامپروری و کشاورزی اندیشیده شود.
2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.