ایرج شجاعی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مهاباد به مناسبت هفته دولت افزود: مهمترین ویژگی کارمند نمونه این است که نسبت به کار خود متعهد بوده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.
وی ادامه داد: مدیران ما باید سبک مدیریت خود را از حالت سنتی تغییر دهند و با تعامل و حفظ کرامت کارمند، کارآیی آنان را بالا ببرند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت، تابعی از نوع نگرش به انسان است، بیان کرد: روابط انسانی مدیران با کارمندان باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اداره ای موفق است که کارمند آن با آرامش به هموطنان خدمت کند.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای نظام اداری بوده و انقلاب و مردم به این 2 بزرگوار مدیون است.
کامبیز شاوله ادامه داد: با ثبات ترین کشورهای جهان نیز اگر در یک روز مدیران اجرایی کشور را از دست دهند، دچار تزلزل و هرج و مرج می شوند اما در ایران با وجود شهادت رییس جمهوری و نخست وزیر به خاطر وجود رهبری قدرتمند، از این گلوگاه تاریخی به سلامت عبور کردیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از 89 مدیر، کارمند و کارشناس نمونه سطح شهرستان مهاباد تجلیل شد.
افزایش بهره وری، کارآیی و اثر بخشی مناسب، فعالیت شاخص و ارتقاء کمی و کیفی خدمات از معیارهای انتخاب کارمندان نمونه بوده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.