به گزارش ایرنا خلیل آقایی روز پنجشنبه در دیدار با مسوولان منابع طبیعی آذربایجان غربی افزود: این اعتبار با مجوز مقام معظم رهبری تخصیص یافته و اعتبار این بخش در سازمان جنگل ها به میزان سه برابر افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: طرح های آبخیزداری از اولویت ویژه ای در بین مسوولان نظام برخوردار بوده و 1397، سال پرکاری برای سازمان جنگل ها در سطح کشور در حوزه آبخیزداری است.
آقایی با تاکید بر اینکه در سال های آینده نیز برنامه های آبخیزداری ادامه خواهد داشت، بیان کرد: وظیفه اصلی سازمان جنگل ها، حفظ ذخایر آبی و مبارزه با گرد و غبار از طریق اجرای طرح های آبخیزداری است.
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری بر تجهیز ادارات منابع طبیعی در سطح کشور تاکید کرد و گفت: 300 دستگاه خودرو برای این ادارات خریداری شده و برای هر استان 10 خودرو واگذار می شود.
آقایی در خصوص تامین نیروی انسانی نیز گفت: در سال جاری مجوز استخدام 544 نفر اخذ شده است و امیدواریم هرچه زودتر این نیروها به مجموعه سازمان جنگل ها تزریق شوند.
وی اضافه کرد: منابع طبیعی ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال دارد و با توسعه صنوبرکاری در اراضی مستعد و تولید چوب می توان در این جهت گام برداشت.
به گزارش ایرنا رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری جهت بازدید از اقدامات منابع طبیعی آذربایجان غربی در حوزه دریاچه ارومیه، منطقه 'سپرغان' و طرح آبخیزداری منطقه 'قوشچی' به ارومیه سفر کرده است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.