مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آشور ارومیه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات پنج تیم در رشته والیبال شرکت داشتند و دیدارهای خود را به صورت گروهی و حذفی به انجام رساندند.
«ملکو هارطون» بیان کرد: در دیدار رده بندی که بین تیم های نینوا آده ارومیه و آشور ارومیه برگزار شد، تیم نینوا موفق به پیروزی و کسب جام برنز این دوره از رقابت ها شد.
وی افزود: این رقابت ها شامگاه پنجشنبه / 4 مرداد ماه/ با برگزاری دیدار فینال والیبال به پایان رسید تا پرونده جام هجدهم نیز بسته شود.
هارطون گفت: تیم ها و ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها رضایت و خرسندی خود را از نحوه برگزاری آن به خوبی ابراز کرده و در روز جاری و با خاطره ای خوش، شهر ارومیه را به مقصد کشورهای خود ترک کردند.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان «جام تموز» با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه برگزار شد.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری به انجام رسید.
'تموز' چهارمین ماه آشوریان بوده و در بین آشوریان به ماه شکرگزاری و فراوانی نعمت شهرت دارد؛ در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی دنبال شده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.