ملکو هارطون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بسکتبال با حضور 9 تیم در بخش مردان، دختران و نونهالان پسر در ارومیه برگزار می شود که در دیدارهای روز چهارم این رقابت ها، تیم آشور 'ب' ارومیه با نتیجه 37 بر 30 عراق را پشت سر گذاشت و آشور 'الف' ارومیه موفق شد با نتیجه 55 بر 47 تیم آشور 'ج' را از پیش رو بردارد.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز در سومین روز این مسابقات تیم عراق مقابل آشور 'الف' ارومیه، آشور 'ب' ارومیه مقابل آشور 'ج' ارومیه و بانوان آشور ارومیه برابر عراق به برتری رسیدند.
وی اضافه کرد: پس از آشور 'ب'، تیم آشور 'الف' ارومیه با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم است، عراق با امتیاز مشابه در رده سوم قرار دارد و تیم آشور 'ج' ارومیه نیز بدون امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.
وی افزود: دیدارهای دختران و نونهالان پسر نیز در حال برگزاری است و عصر چهارشنبه تیم های اول تا سوم آنها مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان 'جام تموز' با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه در حال برگزاری است.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری برگزار می شود.
تموز چهارمین ماه آشوریان بوده و به عنوان ماه شکرگزاری، فراوانی و نعمت است و در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده است اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی برگزاری می شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.