حجت الاسلام عسگر فعال آذر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه بوکان بیان کرد: دشمنان اسلام و روحانیت در فضای مجازی و غیر مجازی علیه روحانیت وارد عمل شده و می خواهند با این کار جامعه را چپاول کنند.
وی افزود: دشمنان اسلام تمام قد با جنگ فرهنگی به میدان مبارزه با اسلام و روحانیت آمده و با این شیوه به کشورهای اسلامی نفوذ می کنند که بر این اساس باید همه مردم همواره آماده جهاد فرهنگی باشند.
حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهم و عمده ای در مبارزه با جنگ فرهنگی دشمنان ایفا می کنند، اضافه کرد: دشمنان می خواهند علم و ایمان را در جوامع اسلامی همراه با روحانیون از بین ببرند.
وی گفت: با از بین رفتن روحانیون جامعه دچار آسیب خواهد شد پس وظیفه همگان است که جایگاه همه روحانیون شیعه و سنی حفظ شود.
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در اهل سنت آذربایجان غربی افزود: علما و روحانیون باید همچنان در راس آگاه سازی جامعه باشند و نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی موثر تلاش بیشتری کنند.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم گفت: دنیای اسلام بر 2 اصل قرآن و پیامبر اسلام شکل گرفته و این 2 مایه اتحاد و همبستگی مسلمانان شده اند و امروز نیر مسلمانان باید بر این اصل تکیه داشته باشند.
جمال خسروی افزود: دنیای امروز بی نیاز از پیامبر و روحانیون نیوده و جامعه به آنها نیاز دارد و پیروی نکردن از علمای دین باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی خواهد شد.
در این مراسم ماموستا ملا محمد صالح حاجی هاشم آباد به عنوان مسوول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه بوکان، شاهیندژ و تکاب معرفی و از خدمات حجت الاسلام حیدر علی پور احمد رئیس سابق این دفتر قدردانی شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7510/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.