به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز شنبه در آیین گشایش سومین نمایشگاه علوم قرآنی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد افزود: دوری کشورهای اسلامی از قرآن باعث این همه ذلت و افتادن به دامن دشمن شده است.
وی ماه مبارک رمضان را بهار قرآن عنوان کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ظرفیت مناسبی برای بهره‌گرفتن از محضر نورانی قرآن است که باید به صورت عملی و حضوری انسان از محضر قرآن بهره مند شود و هیچ چیز به غیر از قرآن نمی تواند انسان را به خدا نزدیکتر کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرآن یک معجزه ابدی و خاصیت معجزه بارو پذیری است تاکید کرد: معجزه انبیاء الهی مقطعی بوده است ولی معجزه حضرت محمد (ص) معحزه ای جاویدان و ابدی برای هدایت همه بشر است چرا که پیام اسلام ختم پیامبران بوده اند.
نکونام به تاثیر ارزشهای قرآنی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از ویژگی دوران دفاع مقدس ایثار، شهادت، شهامت، تقوا، جهاد و عزت بود که در سایه پیروزی از ارزش‌های قرآنی بدست آمد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در دوران دفاع مقدس قرآن به صحنه آمد و بسیاری از زوایای قرآن در سطح جامعه عملی شد.
به گزارش ایرنا، سومین نمایشگاه علوم قرآنی و نرم افزارهای قرآنی چهارمحال و بختیاری روز شنبه همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.
در این نمایشگاه 100 ناشر بیش از 5 هزار عنوان کتاب علوم قرآنی را در 45غرفه ارائه کردند.
این نمایشگاه تا هفته پایانی ماه مبارک رمضان برای بهره مندی روزه داران و اقشار مختلف مردم دایر است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.